Veelgestelde vragen

Telefoonnummer en emailadres

Wij zijn via de email bereikbaar met het emailadres info@fmparfumbestellen.nl en telefonisch onder nummer 06 3363 9196

Verzendkosten

Is het bedrag van uw bestelling hoger dan € 40, dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Bij een bestelling lager dan € 40,- worden er € 5,- verzendkosten in rekening gebracht.
Indien door gebruik van één of meer kortingen of kortingsbonnen het bestelbedrag lager wordt dan € 40 worden wel de bestelkosten in rekening gebracht. Dit geldt ook bij de bepaling van het bestelbedrag bij andere acties.

Facturen van bestelling

Als een bestelling de status “Afgerond” krijgt, ontvangt u een email. Van deze bestelling is een factuur als bijlage bijgevoegd bij deze email en een herroepingsformulier.

Heeft u een account aangemaakt en een of meerdere bestellingen geplaatst, dan kunt u uw facturen ook online terugvinden onder de menu-optie “Mijn account” – “Bestellingen”. U selecteert de bestelling en u kunt de factuur raadplegen en uitprinten.
Heeft u geen account aangemaakt en u wilt alsnog graag een kopie van de factuur, geeft u dit dan even aan ons door onder vermelding van uw ordernummer. Wij mailen u deze dan toe.

Levertijd

De termijn die ligt tussen de bestelling en de bezorging is maximaal 5 werkdagen, maar vaak is dit veel minder. Dit is afhankelijk van het feit of de producten van de bestelling wel of niet op voorraad zijn. Doorgaans ligt het rond de 2 werkdagen. Doordat wij onze producten tegen de laagst mogelijke prijzen van Nederland willen aanbieden, kunnen wij niet alle FM producten op voorraad houden. We hopen dat u hiervoor begrip heeft. Zendingen worden bezorgd met pakketdienst van PostNL of de koeriersdienst van DHL. Een bestelling die op donderdag na 15:00 uur of op vrijdag wordt geplaatst, wordt in verband met het weekend op zijn vroegst de dinsdag van de week erop bezorgd.
Houd er rekening mee dat PostNL op maandag niet altijd pakketten bezorgd. 

In uitzonderlijke gevallen kan het gebeuren dat uw bestelling in meerdere delen wordt geleverd. U ontvangt hierover indien mogelijk bericht. De extra verzendkosten zijn uiteraard voor onze rekening! Kijk ook even op de pakbon als u iets mist of het wellicht (gratis) wordt nageleverd! Mocht dit niet het geval zijn, neemt u dan even contact met ons op.

Ruilen of retourneren

Ruilen en retourneren en/of geld terug is uiteraard mogelijk. Dit is ook wettelijk geregeld. Wilt u iets retourneren of ruilen, neem dan eerst even contact met ons op. Onze contactgegevens vindt u aan de rechterzijde van deze pagina.
De “regels” voor het ruilen en/of retourneren kunt u HIER nalezen. Indien een bestelling de status “Afgerond” krijgt, ontvangt u een email. Als bijlage bij deze email treft u ook een herroepingsformulier aan.

Afhalen bestelling

Het is helaas niet mogelijk om uw bestelling af te halen.

Kan ik een betaalde bestelling nog aanpassen?

Een bestelling die is betaald is helaas niet meer te wijzigen. Dit heeft te maken met onze logistieke organisatie.

Gebruik kortingsbonnen

U kunt bij het afrekenen van uw bestelling eventueel kortingsbonnen gebruiken waardoor er een korting op het eindbedrag wordt toegepast. Kortingsbonnen zijn slechts éénmalig te gebruiken.

Contact met ons opnemen

Vul hieronder uw gegevens en vraag in en u hoort van ons!